stinsen och tjejkväll.

hejsan bloggen. igår va jag först hos maja och käka middag. sen drog jag in till stan och kolla på min syrras konsert, aså dom va asduktiga, men fyfan va trist de blev att sitta där i två timmar och lyssna på klassisk gudmusik :S somna nästan. hahah d va lite kul, de va flera stycken från hennes klass som kolla på mej hela tin. jag bah : wtf ? va vill dom ?
sen efteråt så sa dom till elvira att de trodde att de va hon som satt där uppe å blablabla. så lika är vi faktiskt inte, eller ?
menmen, efter de tagga jag till jonna, där alla brudar va. vi kolla film snacka och lite other stuff. bah chill lixom.
vi hade planerat en massa andra grejer som vi skulle göra, men allt vart bara FAIL !
idag var ja i stinsen med julla, jag köpte jeansleggings, två tröjor och ett par örhängen. plus en annan grej. de va faktiskt skitmys att bara gå runt och kolla.
men iaf, nu har jag vart hemma ett tag å solat , har faktiskt fått lite färg :D men nu ska jag locka håret och sminka mej, för ikv blire kulkulkul :D skriver sen vad. efter vi har vart på de stället ska alla tagga hem te mej och hare chill, ff idag , yeeey.
aja hinner/pallar inte skriva mera, pussen <3

bilder kommer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0