testtesttest

Jag har gjort graviditetstest. nej

Jag tänker innan jag gör saker. haha nej, eller ibland

Jag är envis. aah ganska
Jag är petig med musik. näe inte direkt

Jag går efter utseendet på tjejer/killar. nej , de är fätt drygt

Jag skriver poesi. HAHA, ibland faktiskt , fast de suger :P

Jag är emot mobbning. ja, de är fätt hemskt.

Jag har en snuttefilt.  nä, eller jag har en från när jag var liten men den är på shurgard eller vare heter.där man lägger sina saker ni vet ?

Jag sover med lampan tänd. nejnej , men de har väl hänt

Jag snarkar.  haha ibland -_-

Jag pratar i sömnen.   ibland, tror fan jag gjorde de inatt
Jag är bra på matte.   HAHA OM JAG ÄR :D

Jag har suttit i fyllecell.  neje

Jag har fler är 3 prickar i polis potokollet.  näej

Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.   ah typ

Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad  haha nej , sån datanörd är jag inte
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.  hatar armbrytning

Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.  jag har min naturliga

Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.   nej

Jag har piercingar på andra ställen än öronen.   nej, men vill ta i naveln

Jag har tatuering/ar.  haha aah , en fejk på magen

Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.  ja det har jag

Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv. ?  nej

Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig.  nej jag hatar det

Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.  ah

Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.   heheh nej

Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.  -

Jag har krockat.  aa

Jag skriver fort på tangenterna.  ganska

Jag har en hobby.  nej , inte direkt

Jag har sövts ner.  nej, sövningsmedel funkar inte på mej

Jag är beroende av något.  nej
Jag älskar mina föräldrar.   aråå

Jag favoriserar personer. ah vissa

Jag läser.   ja

Jag har humor . världens bääääästa humor
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.  haha hur kan ban göra sig av med pengar på inget ?

Jag har skållat mig.  what?

Jag har bra självförtroende.   jora

Jag tycker att jag ser bra ut   mmm, men det finns lite jag vill ändra på

Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende.  jaa de har jag :S

Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.  ah

Jag vill plastikoperera mig.  njaa kanske 

Jag är teknisk.  aah ganska

Jag talar dialekt (vilkensomhelst)  neje
Jag hatar pizza.   ah för de gör mej fet :S

Jag hatar tacos.  nje de är gott

Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.  nej inte dö , men försvinna :D

Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.  två

Jag har sett mina föräldrar ha sex. HAHAH ja -_- usch fyfan  

Jag tror på en helt egen religion. nej

Jag har ofta huvudvärk. ne

Jag spyr när jag har magsjuka.  ah
Jag är lättpåverkad.   mm, pisnamt

Min dotter ska heta Jaméliah. nej

Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis. nej jag köper integodis

Jag trivs hemma.  nej typ inte :O
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.   haha ah när jag va liten

Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.  har typ hänt en gång

Jag är trotsig mot mina föräldrar.   mjoo

Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum.   nej, inte när mamma och pappa är hemma -__-

Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful.  jo det kan jag, om den har fin personlighet

Storleken spelar ingen roll. nej

Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv.  har aldrig haft en katt  

Jag har/haft fler än 10 djur.  jag tror inte det

Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.   nope

Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.   kommer inte ihåg

Jag är förlovad.  nääe

Jag tänker gifta mig.   jaa om jag hittar den rätta

Jag säger/har sagt jag älskar dig även om jag kanske inte menar det fullt ut.  jo det har jag

Jag har kört bil.  nej, inte helt själv

Jag har kört fyrhjuling. ja

Jag har kört traktor.   beror på villken traktor
Jag har kört motorcykel.  nej

Jag har kört snöskooter.  jaaaaaaaaa de är fett kul

Jag har kört moped.  ah
Jag är bra på kubb.  jag äger

Jag målar naglarna. ah

Jag har snusat/snusar.  nejnej uuuuusch

Jag har rökt/röker.  mm, har "typ" slutat

Jag tränar.   ja det händer ;) 

Jag biter på naglarna usch nej

/ matillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0