trååååk

1. Jag har insett att min senaste kyss var/är  ganska bra
2. Jag lyssnar på de närmaste,
3. Jag pratar typ hela tin med vissa
4. Jag tycker om naturgodis , ett måste
5. Min bästa vän är/var bäst , snällast och helt underbar
6. Min första riktiga kyss var helt aanorlunda än vad jag föreställt mej
7. Jag avskyr när folk frågar hur det går med folk, typ hur gåre med linus då ? lixom vad ska man svara ?
8. Kärleken är helt jävla onödig, man blir ju bara sårad
9. Jag gillar att vara med min vänner som stöttar en genom allt
10. Jag kommer aldrig att svika bästavän
11. Jag är hemligt förälskad i en person
12. Sist jag grät var två veckor sen
13. Min mobiltelefon är ful somfan, värra data mobilen
14. När jag vaknar på morgonen  lyssnar jag på secondhand serenade " awake" bästa låten
15. Innan jag går och lägger mig går jag på toa hahaha, det är ett måste
16. Just nu tänker jag på allt
17. Bebisar är söta & underbara, men hatar deras snorande
18. Idag har jag gjort mycket
19. I kväll ska jag filosofera HAHA, de är väl de man gör när man tänker ? 
20. I morgon kommer jag rida, kanske nått mer
21. Jag vill verkligen att allt ordnar sig

hihih juste jag gjorde en dikt igår, den vart bra. men tyvärr lägger jag inte ut den på bloggen, för då blir det piiinsamt -_- !
hah bara så alla vet så brukar jag inte göra dikter, men jag hade tråkigt igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0