vakna med the voice sucks

hej bloggen. just nu sitter jag framför tv och kollar på vakna med the voice. och uuuusch vad de har blivit sämst utan jakob å poul. hata kjell mest, palla svettas hela tin lixom :S. aja....hoppas de kommer tbx snart
idag ska vi ju ha "springdag" i skolan. typ efter lunch ska vi springa 7 km, och aah de kommer ju gå asbra också.
är typ fätt otränad nu för tiden. menmen , de får gå som det går, palla tare seriöst.
sen efter skolan är det ridning, har inte ridit på sjukt länge satt de ska bli kul. sen så ska jag köpa en ny jacka också.
den va ganska billig, kostar bara 400 :- tror ja, och de är ju najs. sen kankse jag ska ta ett till hål i örat. de är fätt snyggt i think :D men men, nu ska jag lyssna på min favoritlåt och göra nått. bajskorv biatch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0