whatever lixom

just nu är jag ashappy. helt sjukt igentligen men, somsagt jag är ett skitzo :D gick nyss in på min pa, som jag inte vart inne på på hur länge som helst. ah iaf så har de kommit på en ny grej, typ att man kan skicka kram, örfil,tusen nålar osv.
aah kul, när jag kollar mina har jag fått 2 kramar och resten örfilar HAHAHAHA. jag vet , det är inte direkt seriöst men fyfan vad jag garva. asså jag venne varför, kännde mej så jävla älskad just då (NOOOOT) xD. och de roligaste är att de som skickat bara har skickat sånt till mej satt det måste ju mena nått. hahaha de va dagens fan.
i love me. nu ska jag kolla vidare på folks bloggar, kanske kolla på desperet housevives eller nått. mjo det är nog allt.
PUSS PÅ ER / matillan the one who always laugh ( HAHAHAHA DRIIIV )

bilder från helgen


de var här vi va i helgen

så här sov vi

hihihiih jag fedde freja och jenko undersökte ett uppbrunett hus, de va asspännande fan :O

alla bilderna är tagna från fotobydenice.blogg.se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0