haha just for you ida ;)

ja eftersom att ida klagade på att jag inte skrev här (i inlägget friskis och svettis) så ska jag börja göra det igen. bara för att det är så jävla kul lixom :O ! nej men ärligt nu...jag har fatiskt saknat min blogg, det är kul att skriva av sig lite. kan ju börja med att berätta vad jag gjorde i går kväll. jag var med Miranda och Louise, vi hade det sjukt mysigt I think. vi smög runt och busade HAHA ! först träffade vi kim&chopp vid station å lämnade money. sen åkte vi till breddenskolan för att hämta saker hos freja där ralle,robin,cricke och javve var (plus josse och jenko dåra). men när vi kommer dit, gissa vikka vi möter (?) jo choppe och kim, de skulle också hämta saker hos freja.
vi fick alldrig det vi skulle ha, kom jag på nu (?) ... aja ! vi täffade lite folk där iaf, några var ju lagom...nycktra också. sen kom johanna och sonja i johannas moppebil, sjukt söt måste jag säga. vill också ha en sån :( !
snackade lite med dom, lollo åkte hem och jag å mirre körde vidare mot (så tjocka som vi är) donken. mirre köpte en cheese burgare, och jag nada va inte alls hungrig. sen ...hum vad gjorde vi mer igår ?

juste vi va hemma hos freja ett tag, och va lite sociala. men sen fick vi båda mensverk och åkte hem. mirre va sjukt söt och sjussade hem mig i regnet. thanks <3

ja de var väll det, snart ska jag rida med mirre förhoppningsvis. omg säger jag bara, har inte ridit på ett halvår snart :O aja de ska bli kul iallafall. kan ju ladda upp lite bilder från "festen" (om man nu kan kalla det för de) på lovet. have a good day/night <3


jag och miranda påväg dit :)
 äsch , de andra gick inte att ladda upp :/ well ell , det kommer. pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0