hela mitt inlägg försvann..

...så nu skriver jag lite kort om min dag ist. jag har vart sjuk och stannat hemma. jag har gjort en massa saker actually. typ som:

  • flytta min säng från ena mitt rum till mitt andra. det blev så mycket bättre :D
  • pluggat franska. tres bien :)
  • pluggat matte.
  • snackat me julia sötnos, riktigt kul :D
  • snackat med mirandiiih, HAHA va den bruden är skön.
  • hum,, jag har snackat hemlisar med jenko. mahah its a secret , you never know.
  • öhm, nått mer men kmr inte ihåg...JO JUSTE JAG HAR ÄTIT KOLDOLMAR FOR THE FIRST TIME. damn its good :D
  • kollat på one three hill.

ja det var typ exakt allt jag gjort idag, eller jag har sovit och duschat också om ni är nyfikna. HAHA villket patetiskt inlägg, menmen nått att läsa iallafall.

goodbye lovers and haters ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0