cred till jonna (jtiptop.blogg.se)

puuh...jag vart lite orolig när det inte funkade. det har inte funkat på hela veckan, cp...?

aa men iallafall, jag har inte så mycket att säga. jo juste, läste igenom jonnas blogg nyss (jtiptop.blogg.se). det var ett inlägg om henne som kristen och det. jag har alltid trott att kristna människor är lite knasiga. "-: hallå det finns väll ingen gubbe i himmlen heller ? " det är typ det som jag har tänkt om kristendomen/gud etc (och endå ville jag konfirmera mej ? ) men min uppfattning har ändrats helt. jag läste igenom hennes inlägg om hur hårda smällar hon fått ta för att hon är just kristen och tror på gud. och sen skrev hon om att vi inte riktigt förstod, alltså vi som inte tror på gud. jag tror fan att det är så...oj nu svor jag (maby not so good i detta sammanhanget) lixom, jag tror inte direkt på gud...inte på det sättet. men tro det eller ej ibland när allt känns lite "hopplöst" så hjälper det lite att be en bön. okej , jag brukar inte göra det så jag ska inte säga nått. men det värkar bara så härligt att kunna tro på nått som lixom i sitt huvud alldrig kommer att svika en.

aja, jag tycker att det är grymt coolt att hon vågar/har vågat stå upp för sej själv och gått sin egna väg. jag är faktiskt avundsjuk på det. själv har jag alltid varit den som strävar efter alla andra och gjort som grupptrycket. men jag är bara så himmla trött på det, okej jag är faktiskt inte så längre. jag gör som jag vill. haha som freja sötnos alltid säger: " jag har mina vänner som älskar mej för den jag är, och om du inte kan acceptera mej så behöver du inte vara med mej " och det är just så det är. genom att säga upp en kontakt öppnades dörrar till en annan och jag är så obeskrivligt glad för att jag träffade de personerna som jag kan vara roliga,glada knasiga matilda med. och vist , duger inte det för dej ? nej men då behövs inte du i mitt liv helt enkelt *smile*


här ska ja krypa ner nu, cousy (mysigt -_-) huh ? ..

alltså , jag kan inte skriva sånna här texter...är fan inge bra på det haha! jag börjar alltid på nått nytt hela tin och byter samtalsämmne. jaja, jag kanske inte är bäst i svenska ? love to you all <3


Kommentarer
Postat av: Jonna - ♥ Priceless ♥

Naaw tack tillan =)

nu blir jag ju fett glad tihi!

kram ♥

2009-09-03 @ 20:14:44
URL: http://jtiptop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0