Friskis och svettis...

yes, nu har jag kommit hem från "träningen". mirre ringde mej typ en halvtimma innan och fråga om jag ville hänka. jag har inte tränat på några dagar så jag hängde med. fast jag vettefan om det var medelpass, var ju asenkelt. vart knappt svettig haha. nu ska jag hoppa in i duchen och sen bire anna anka och maria montesami som gäller (svenska hollywoodfruar) haha så jävla kul. De får vårat land att ses som ig befriande jävla blondiner, men de är ju, ehm...nice? haha!
idag har jag pluggat också, jag stannade på extramatte efter skolan, har ju prov imorrn *suck* -_- ! sen har jag gjort klart so hemskrivningen. aaah , jag är så duktig :D !
HAH, justefick höra värsta roliga saken idag.

jag står och tvättar borden och sjunger lite, så kommer våran rektor helen in och sätter sej och äter.
ja bah står där och försöker få bort alla äckliga ketchup fläckar eller vafan det är. så säger hon
"gud va duktig du är som gnuggar bort allt, det är inte så många som gör det osv..." , "du borde vara här varje dag" hehe i mina tankar ba: "hell no"
sen från ingenstans så ba: "du har bra betyg va? " jag ba," ehm , jo ganska haha". sen ba: " jo men du ser så mogen och ansvarsfull ut" vad ska du gå för linje i gymnasiet, vad heter du, osv...(nånting sånt, kommer inte ihåg riktigt)

ja där ser man , jag ser ansvarsfull ut, och mogen, nice huh...? :D

puss, matilda


Kommentarer
Postat av: ida fäldt

matilda om man har blogg så är det faktiskt menningen att man ska skriva!!! :P <3

2009-10-17 @ 14:38:54
URL: http://ídaochjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0