hej bloggin

nu har jag precis snackat med brudarnas brud frejha :D hehe kiddinng a little bit dära.
jani , hon och josse ska busa lite idag, höhö kan inte säga vad, hennes bror kanske checkar in min blogg ?
aaja, idag har jag vart sjuk, eller jag är fortfaranda sjuk. HATA ! jenko sov här från igår tills idag och vi har typ svullat glass (det hjälper när man har ont i halsen). igår åkte också mamma och pappa till irland med deras kmpisar , och kommer hem på måndag. saknar dom redan. eller igentligen inte, men det känns bara tomt att komma hem och ropa ":halååå?" och ssen inte få nått svar :/

jag har typ vart hemma själv varje helg sen sommarlovet känns det som, och typ alla vardagar också eftersom att pappa bara jobbar och jobbar hela tiden. mamma jobbar hela tin hon me, men hemma så då kan man ju snacka medans hon gör det hon måste.
det börjar faktiskt bli utttjatat att vara hemma själv, bara jag som tycker ? jag vill fortfarande ha mamma och pappa här hela tiden när jag behöver dom. jag har börjat förstå nu hur mycket dom betyder för mej, utan dom, hur fan ska man klara sej då?
   ni kanske märker, jag börjar bli lite rubbad i huvudet. kunde inte sova igår eller jo, men jag vaknade hela tin av hostan/förkylningen och varje gång jag skulle sommna fick jag mardrömmar i min skalle om att mammas och pappas plan störtade, de kom hem och hade svin influensa etc.

ja det var allt för mej, sitter och väntar på att jenko ska komma tillbaka så att vi kan gå och hyra nån rlig film tsm. jag har ingen lust igentligen att kolla på yttligare en film, JAG VILL DRA UT OCH TRÄFFA FOLK ! men eftersom att jag har lättare för att bli smittad av svininfluensan nu stannar jag nog hellre inne.


puss på er alla (in the but) / matilda


Kommentarer
Postat av: Brudarnas bruds bror

Hennes bror kanske kollar bloggen 1 dag för sent! :O

2009-09-05 @ 20:18:21
Postat av: matillan

HAHAHAHAHA, va bra :D

2009-09-07 @ 16:37:50
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0