hejdåbloggen

ja , jag känner inte direkt för att fortsätta skriva här. jag vet inte varför , har ingen ork typ. hela tiden sen jag började skriva min blogg har det hanlat om mej och mina vänner, men mest om ett bråk. nu är allt äntligen avklarat, done, finish...och jag känner att den här bloggen inte behövs längre. jag är ärligt ledsen för saker som jag har sagt och gjort, eller lessen är väl kanske inte det direkta ordet. jag är mest besviken på mej själv på vissa saker som jag gjort, som jag vet inte är moget eller bra gjort. ärligt talat skämms jag lite över mej själv, och hela altet är ganska pinsamt. hur börja de nu igen?

konstigt nog är jag oerhört tacksam för alltihop. jag har lärt mej mycket och ändrats en hel del, delvis av saker jag fått höra och saker jag kommit på själv. så tack för det :)

 jag vill bara säga att, ja bloggen kommer inte tillbaka den här gången. jag kanske gör en annan, men jag skulle inte tro det. jag har nästan bara dåliga minnen från blogg.se och ja , nytt kapitel i livet helt enkelt haha. och ja eftersom att mama och pappa har tagit bort tv1000 kanalerna så får jag väl börja leva ett frilufsliv nu, don´t cha think ? ingen blogg och inga tv1000 kanaler -_- hum...hur ska det gå?
faktum är att jag viste inte hur mycket de kanalerna värkligen betydde för mej, typ som en bästavän som hängt med sen jag var 6-7 år? (då vi fick dom). töntigt, jag vet men jag vart asledsen och fick värsta flippen (började faktiskt böla, och ni som känner mej vet att jag inte gör dt ofta). aja haha the show must go on...

och mamma ,jag slutar faktiskt inte blogga bara för att du precis börjat läsa min blogg. så det får du inte tro heh ! gooodbye bloggen for the last time, love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0