i suck

ja jag vet , min uppdatering är värkligen dålig ! aja, idag var jag hemma från skolan (sjuk) men eftersom jag är så duktig så har jag pluggat hemmifrån på datan, jag har gjort..

  • matte läxan , till och med de svåra uppgifterna 'STOLT'
  • pluggat på multiplikationstabellen
  • läst so grejen
  • skrivit min musiktext till en låt i notepad (musikläxa)

yes det var det. sen har jag kollat på twilight, hehe har gjort det heeela helgen typ. over and over again.
LOVE IT ! så sjukt jävla bra, ska gå på premiären på new moon har jag bestämt. asså en fråga bara , vem tycker inte att edward (robert pattison) i filmen är hetast i världen? AAAAAAAAH JAG DÖÖR ! 

sen har jag kollat runt på bloggar hela dagen, mariabeatrice.devote.se är klart den roligaste jag läst. så roliga kommentarer hah ! btw det är sofies blogg, min barndomsvän som nu bor i usa i ett år (utbytesstudent).
det är sjukt kul att läsa om hennes dagar och ja, det. rekomenderas !  

och juste , jag lovar. nu ska jag börja visa min outfit för dagen, som jag gjorde förut. men då förväntar jag mej kommentarer. haha nej kidding !

väldigt gammal bild hehe, bjuder på den ;)

aja nu ska jag kolla på top model, ha det bra ! pussar och kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0