ingen rubrik

hejsan bloggen. snart ska jag kolla på film med mamma. ska bara göra det här inlägget först, hehe !
aså fyfan vad jag och asli flumma på msn typ för en timma sen (geeks we know) men ärlogt det var skitkul haha.
SIMBA DU MÅSTE ÅTERVÄNDA hahahahahahhahaha, älskar lejonkungen aså. sen har vi garvat åt annat som inte är värt att ta upp , för ingen kommer fatta. sjukhumor.se ? yes it sure is !
juste , kolla in jonnas blogg, (jtiptop.blogg.se)  och lyssna på låtarna hon laddat upp , naiz ! tummen up för dom, fett mysiga att lyssna på hehe ! aa juste freja har börjat blogga på barafrejas.blogg.se najsbajs ! hehe många rekomendationer till andra bloggar idag. men det är ju kul , eller hur ? haha naaat !

HAHA det här ska jag ha på mej imorrn plus klackar :D

närbild hehe , min mobilkamera sucks i know men men :D

här är min whiskey som jag fick av mami och papi :D söt va , västa liten !

och igen hehe

och lite andra prylar som jag fick, typ reseshampoo och hudlotion och ja grejs. dålig bild :S

well well , nu ska jag sova eller kolla film. i don't know , we will se ! love <3


Kommentarer
Postat av: Asli

SIMBAA!! Du återvände till sist! hahahah ;)

<3

2009-09-08 @ 18:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0