tjohejsan bloggen, now im back

ja, jag vill faktiskt börja blogga igen. saknar det som fan hehe :D just nu sitter jag hemma hos freja med, filip,joppe,kim,josse och självklart min baby frej. vi ska käka kyckling snart, yummie! fast jag är inte hungrig (?)
i helgen har det varit fett chill, har bara vart hemma hos freja och mysit.
hahah, ja ni, jag har nog asgarvat hela helgen åt olika saker. hehe! kulkulkul.
på tal omdet, ida den jäveln är på sitt land, damn girl, jag ville ju vara med dej. jag och ida är back in buissnes för er som inte vet. innan umgicks vi typ inte på ett helt år, jag venne varför, kanske för att jag var borta i skokloster varje helg. men nu jävlar äre vi igen och det är så jävla najs. jag älskar min lillepyys !
ajuste , sen träffade jag mirre i fredags också, haha fett kul, vi lekte "jönssonligan". mirre bah : jag har en plan, vi springer genom busken så ser de inte oss. HAHA så kul ! emh , onödiga saker att ta upp, men ja jag bara skriver så xD ska tagga nu, hare bäst.pussen <3
loveu/anna matilda eriksson

Kommentarer
Postat av: ida

yes, back like the old days ;)<3

det kommer alltid vara du och jag älskling!

2009-09-27 @ 19:44:18
URL: http://idaochjessica.blogg.se/
Postat av: ida

yes, back like the old days ;)<3

det kommer alltid vara du och jag älskling!

2009-09-27 @ 19:45:05
URL: http://idaochjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojfan nu kom det 2 :S :P <3

2009-09-27 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0