kan inte sova....

alltså...jag undrar ett par saker..hur kan en människa bli så perfekt!? Hur kan en på miljonen ta all perfektionism som finns på jorden så att någon annan stackare sedan får lida över sitt utseénde? Världen är fan orättvis!
Det finns några få tjejer och killar som värkligen dragit vinstkotten, och några som dragit niten. FAN vad jag önskar jag va vinstlotten. Man blir så fruktansvärt frustrerad på hur någon kan få allt, och en annan ingenting. Tex. supermodeller fick kroppen,framgången etc, medans cepet fick..ja...ingenting(?) Eller det beror på hur man ser på saken..den fick ju ett bekymmerslöst liv, men ni förstår poängen? ganska konstigt det där alltså.
Jag gissar på att Gud fördelar vinstlotterna över alla de liv man har, så att man en gång under alla sina återupplivelser får det...okej, det där lät crazy...whatever!
aja, ska inte skriva mer om mina konstigheter. imorgon blir det "mina första springsteg" mot beach 10, ska ut och springa spåret hehe :) puss på det och gonatt folk's ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0