känns bara meningslöst att skriva

Jag gillar inte att skriva blogg. Jag gillar inte att berätta hur min dag har varit, därav min sugiga uppdatering. Och anledningen till att min blogg överhuvudtaget existerar är för att jag gillar att avreagera mig själv, tex när jag är arg är det skönt att slänga in ett debattinläggsliknande text för att bli av med tankarna i min skalle. Jag tycker faktiskt att det är kul också, att skriva om något som är viktigt för mig. Att skriva om något som betyder och att förklara med olika meningar om hur jag känner. Och jag måste säga att jag tycker att jag kan föra ut mina tankar hyfsat bra, men det är ju min åsikt. Det är ju inet så svårt för mig att förstå mina egna tankar, men vad ni tycker vet jag inte. Så nu vet ni! Inga mer tråkiga inlägg från min sida, jag har inte tid eller ork att lägga ner på matillan.blogg.se! Men ni får ha det så bra så kanske jag kommer tillbaka någon dag :) <3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0