usch jag är så dålig på det här med uppdatering

hejsan, glad påsk btw..idag var jag med josse och freja i stan och köpte löshår...nice, är trött på mitt tråkiga korta. sedan har jag vart hemma med släckten och käkat go mat,kollat film osv. såg shutter island...den var förvirrande men endå hyfsat bra. förstod inte så mycket, men det är ju en dal av min charm, är ganska trög när det gäller sånt. ja, imorgon blir det mammas släckt, och sen blire av att träffa mirre :D älskade älskade vän som jag saknar så mycket så att det kliar under tånaglarna, haha. det ska bli kul! sen ska jag träffa ida på måndag och annat folk de andra dagarna..det här blir ett prima ballerina lov :D godnatt, pussiluskan <#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0