wow,pom,bang

hejsan hoppesan. Mitt rum ser just nu riktigt fööörjävligt ut, jag städade ju idag..och då kom pappa med den brilianta idén om att vi skulle bygga min drömgarderob. Sagt och gjort...jag började riva ut allt i mitt ena rum och ställde in det i mitt andra. och när det var tomt började vi riva min walking closet...om man nu kan kalla det för det...mer en standing closet för jag kunde fan inte gå omkring där inne. Aja, den rev vi..och sen så...ja...hände de inte så mycket mer! mitt rum ser ut som ett bombnedslag och pappa har inte tid att fixa allt tills imorrn..så hur fan ska det här gå?! bajs,kiss,SKIT! jag hatar att leva i stök!!!!!!!
menmen, mamma får (MÅSTE) hjälpa mig med detta imorrn, ytterst viktigt (hahaha)!
aja, la ut lite grejer på blocket också...maybe i make som money? hope so :D puss och kram skala banan <3



LOVE MATILDA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0