det är inte nådigt

hej igen!
just nu känner jag mig som en...jag vet inte vad. mår sjukt illa iallafall.
jävla pastasallad asså!
känner inte för att göra något idag, ska bara ligga här och dö, slowly!
om jag har tur vaknar jag vell upp tills sommarn, vill fan gå i ide!
ja, en positiv sak är att jag har fått en gitarr och en sodastream.
har velat haft det skitlänge, and now i have it. nice!
ska fan lära mig att spela bättre än ALLA!
jag ska bli gittarr-grym.
coolt!

juste, min bh blev förliten över en natt. onormalt? oh yes

det är inte nådigt hur jag mår ! puss på er


Kommentarer
Postat av: jennifer

stackarn :( krya på dig! <3

2010-02-27 @ 19:32:04
Postat av: matillan.blogg.se

hehe tackar, fast jag är inte riktigt sjuk ;) <3

2010-02-27 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0