fredag än en gång, varför känns helgerna meningslösa?



ja hej igen, det var ett tag sen. i knoow i knoow. men internet har tyvärr fuckat ur i den delen av väsby som jag bor i, nämnligen runby. fuck it...! inte nog med att vi har typ 1 buss som går en gång i timmen, nu ska vi inte ha nått internet heller !? JAG HATAR RUNBY IBLAND ! så jävla isolerat...jag hatar väsby överhuvud taget just nu. känns inte kul att vara här, jag vill bort. typ ta nästa flyg till julla och ligga och pressa på en strand, det skulle vara sjukt naajs. aja drömmar är inte verklighetsbaserade och alldrig att jag skulle få flyga till spanien idag.

ajusste, har pressat i mej en hel pizza också, fan...! hatar den här dagen. det enda som kan göra den bra är väl miranda bästavän. hon gör mej alltid glad, så underbar. ja vi ska hitta på något kul! inte vi ska kansk blablabla, utav vi ska. pungt slut!

aja , hare bäst folks. I'll se you later, perhaps !
fick mina kläder från h&m igår också, happyface på de !



jag just nu. måste bara säga att jag är värkligen inte bra på fotton....hatar att vara seriös. då blire lixom "kolla på mej, jag är skitsnygg när jag gör den här posen" och så ser man skitful ut. så då är det bättre att se skitful ut från början, don't cha think? hahaha ja, jag är inte riktigt frisk. har inte "alla rör ihopkopplade" eller "alla hästar är inte i stallet" som vi sa på svenskan igår. ajaaaaaaaaaaaaaa, hare bra. ska kanske till en snubbe iaf så kvällen kanske blir lyckad trots allt :) pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0