the list

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - japp, solo,singel,ledig,helt ensam HAHAHAH
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - nej haha
hur många har du varit kär i? - 2
är du kär just nu? - nejnejnej

- Tio frågor om dig själv
namn? -  Matilda
när fyller du år? - 24 mars
några piercingar? -  Öronen
vad har du på dig just nu? - linnne,trosor ;)
vilken årstid är bäst? -  SUMMER
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - en morgon där jag vaknar när JAG vill, och inte när klockan vill.
vad tycker du mest om hos dig själv? - min störtroliga humor som jag delar hellst av allt med fedde. listan kan göras lång för jag gillar många saker med mej själv kan jag säga. jag gillar mitt unika skratt som ändrar sig hela tin (tro mej,folk påpekar mitt skratt heela tin) jag gillar mina ben. jag gillar min klädstil. jag gillar min personlighet. hahah lite egoboost sisådär ;)
vad är du bra på? - sjunga
vem älskar du mest på denna jorden - Familj, vänner, NÖTTER!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - vet inte, gillar att sova själv faktiskt.

6 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Miranda,Jennifer,Fedde,Julla
vem är den roligaste av dina vänner? - fedde helt klart, och Mirre och Jenko.
vem är snyggast av dina vänner? - nja. de är ganska fula allihop HAHAH xD
vem är mest partyprisse? - jag vet inte, ida kanske(?)
vem är den du helst har filmkväll med? -  Jennie och fedde
vem av dina vänner är mest "evil"? - hahaha freja -.-

- 9 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min syster
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja det har jag :D
vem är farligast i din familj? - jag ;)
vem är coolast? - min pappa, han är störtskön :D love
har ni något husdjur? - tyvärr...äckliga cepe fåglar. die please
vem har du mest gemensamt med? -  syster
vem står för underhållningen? - PAPPA HAHAHAHHA! skönaste/torraste humorn ever!
villka sover du oftast med? - täcke och kudde heter de
roligaste kvällen med familjen? jag vet inte...


9 frågor om idag
vad har du gjort? -  vart i skolan,gympat och kollat tv
vad ska du göra nu? - sova eller kolla bloggar
har du gjort något dåligt idag? drivit med/om en person, inte bra. no offence mot personen men hur den säger vissa saker är skrattretande.
vad har du ätit idag? -  jadu, vad har jag inte ätit?
har du duschat idag? - ja, för en timma sen
är du trött nu? - nej
vad händer i morgon ? - skola,va med mirre-mus och sedan hitte på nå't kuligt
går du i skolan? - yes
har du varit i skolan idag? - yes

ANNAT

Hur mår du just nu? - skitbra.
Har du piercat dig? - öronen(?)
Är du hungrig nu? - big no
Vad är klockan nu just nu? - 21.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg, facebook,naztysbunny.blogg.se

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - fedde, men svarade inte haha. busi
Vem ringde du senast?  - Julla
Vem sms:a till dig senast? - Mirre
Vem sms:a du till senast? - Mirre

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 50 minuter sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  en timma sen eler nått


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - kan va coolt ;)
Har du sminkat dig idag? - yeee


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - gillar typ det mesta
Vad gillar du för musik? - fina låtar

- KLÄDER 
Har du fler än 4 linnen? - haha klart ;)
Har du fler än 3 jeans? - ja ;)
Har du fler än 5 tröjor? - har typ 10000 tröjor


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? -  yepp
Använder du wax? -  euw ,trollsnor, nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - aa
Andänder du mousse? - aa
Använder du parfym? - yeee
Använder du läppglans/läppstift? - nää
Uppsatt hår eller hängande? - both
plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0