villken jävla tisdag

hej bloggen. den här dagen började ganska illa men slutade skitbra. det var nämnligen såhär:
jag och jenko gick till skolan och snackade way to much om vår mattelärare. vi vart så taggade på det samtalsämnet att vi inte kunde sluta snacka om det, och ju längre vi kom, detso mer fel kom vi på. vi som är så smarta glömmde att kolla ifall att han gick bakom oss (vi går samma väg som han till skolan). och när vi precis lugnat ner oss och kommer in på "skolområdet" hör vi -"godmorgon" bakom oss. jo vem tror ni är där? JO JONAS VÅR MATTELÄRARE! det var sjukt pinsamt -.- ! aja, vi hade slöjd och jag fick positiv kritik(?) om man  nu säger så? sen hade vi matte no och jonas hade skärpt sig rejält måste jag säga, lärde mej faktiskt mycket :O ? juste, JAG FICK MÖRKGRÖNT PÅ MITT PROV villket menar med mvg eller nått (?) på de delarna :D WIHOOO ÄR SJUKT STOLT ! aldig klarat ett matteprov förut...tyyp. det här var en bra dag! sen har jag fått en sak av mamma och en semla av papi, so cute :') ska ialafall in i duchen nu och peela mig själv, ha det bra lovers ;)

juste: min mamma har gjort illa benet. hon är en krymplig nu som inte kan göra NÅGONTING ! -.- illa, väldigt illa....

 käraste syster, visst är hon vacker ?




Kommentarer
Postat av: jennifer

hahah asså vi är så jävla klantiga, vi brukar ju ALLTID kolla bakom oss om nån går där, och bara för att vi inte gjorde det den här gången så var han ju tvungen att gå bakom oss HELA vägen och höra ALLT vi sa hahah fyfan vilken jävla tabbe alltså <3

2010-02-24 @ 07:43:29
Postat av: Miranda

Det är ni i ett nötskal! :')

hahahha, tilda, klart det är illa med din mamma. vem ska nu skjutsa dig till mig? :O<3

2010-02-25 @ 10:37:48
Postat av: matillan.blogg.se

hahaha mirre det är fan illa. nu får jag vandra till dej om papi inte kan skjutsa :(

2010-02-25 @ 22:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0