vinterviken...hatar boken

hejhej , sitter här och föröker skriva en recension av vinterviken villket suger sjukt mycket eftersom att jag inte kommer ihåg boken. läste den förra terminen och nu ska vi göra värsta arbetet? SUG  !
aja jag har ju bestämt mej för att höja mej i 5 olika ämnen så det är bara att kämpa på. Klockan fem ska jag iallafall träna, gillas :) nått att se fram emot. sen idag ska jag plugga kemi (prov på ons) och so också :S blöööö !

now about yesterday!
yeeepp igår kollade vi på the notebook villket var en sjukt sorglig film. fedde satt och grava åt mej hela tiden för att jag storgrina. konstigt nog vare "skönt" att grina hahaha, för jag gör det inte ofta ,typ alldrig.
aja vi gick och la oss vid halv 5 på morgonen, fan va trött jag var. menmen, nu ska jag plugga vidare....eller kolla på film. höhöh pusssi <3


 I WANT SUMMER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0