ang. naztysbunny's hiss och diss lista

jag läste precis igenom hennes hiss/diss, ute/inne lista. och jag tror jag kommer gilla det här året :D
all den hets som har varit under hösten om att man ska vara size 0, banta ,latte dieten etc. och alla "fjortisfyllor" hit och dit, och fester och ja allt sånt total dissar hon. och jag diggar det stenhårt. vem vill vara ett benrangel som super sig full? jag är hellre nykter och lite halvmullig och ha en glad underbar personlighet istället. visst fine om du/ni vill vara super skinny, i don't give a fuck. men jag säger bara att det priset som man får betala för att vara så där smal är helt ovärt. jag vet för jag har varit där. been there done that, och om det är något som jag ångrar så mycket som det så var det väll den gången.....som jag inte tänker berätta om HAHA. 
  
förra hösten gick jag runt som en zombie. jag hade ingen ork i kroppen alls, eftersom att jag inte åt. och det jag åt spydde jag upp. jag fick minnesluckor och svimkännslor hela tiden , och allt jag gjorde var att sova. jag som var väldigt vältränad innan orkade inte ens gå till station?! och från mej till station är det inte långt kan jag säga er, max 10 min. och jag orkade inte ens ta mig dit utan att sätta mig ner?! och allt började med att jag ville bli normalsmal från att ha varit mullig. men när jag var normalsmal tänkte jag, lite till, lite till och så fortsatte det. 
innan jag började träna och så vägde jag 63 kg...när allt var som värst vägde jag 50 kg. 13 kg gick jag ner på mindre än ett halvår. jag stängde av hungerkännslorna helt..jag va fan alldrig hungrig. eller jo, ibland..jag kommer ihåg när jag och fedde kolla på narnia,då åt vi melon. men jag fick ångest när jag hade ätit två bitar så jag tvingade mej själv till att låta att ta en till. oh fy satan vad jag ville ha den där melonen, HAHA de va helt sick hur mycket jag ville ha den. jag vart som ett djur som ville ha sitt byte men inte kunde få det ? HAHAH!
vart är jag påväg med min "historia" igentligen? ;)

jag tänkte inte föreläsa om anorexia och så, men alltihopa gör mej bara så jävla frusterad och arg ?!
det är bara så jävla onödigt?! jag vet inte hur mycket problem jag har fått med min mage efter......aaaaaaah! 
menmen , allt jag ville säga var att träna   och ät bra om du vill gå ner i vikt, inget annat jävla tjaffs!


/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0