Hej alla turkar i garderoben!

Heeii sexi Miranda här!

Jag kom precis hem till söta lilla tildaN. Hon sitter nere och äter det luktar mat i hela huset. Jag kom precis och blev uppskickad till rummet.. ALONE.. : |
Jaja, tilda kommer väl snart i hope! (Hon vet inte att jag skriver det här, SURPRISE !! :D 

 Vad vi ska hitta på vet jag faktiskt inte riktigt, kanske ska på en fest men ingen e speciellt taggad så får se hur det blir med den saken!
 Jag vill bara säga att jag älskar tidaN mest hihihihihihiihihih knas!
jaja, vad ska man säga... ingen mästerbloggare precis, eller vad tycker ni? Har ju faktiskt en blogg. venne om ni brukar läsa den.. www.kissies.se  heter den i alla fall. Mitt underbara liv på en blogg!

Men det var nog allt för mig!


Puss o kram alla matillan-lovers. I know you love her ;)
OJ, och alla turkar som läser. Ta in åt er av rubriken!! eller iof... sitter ni i en garderob och läser detta kan det ju vara ganska passande  ;)



Life will smile for you! I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0