"jacksson five from a car stereo sing I want you back, i want you back! "

tjolla hopp :) idag har jag vart i skolan, flummat runt me freja och jennie och typ alla. skitkul :D
hade matjour idag då man torkar bord osv...heheh jag freja och jennie drog ut på de som fan, så vi slapp franskan :D jippiekayay. sen så kollade vi på film på so'n, älska. och ja sen så gjorde vi massa annat som jag inte orka ta upp.
juste, fedde satt och stirrade på mig i dag.
jag: -"varför kollar du på mej hela tiden? "
så säger han med sin "fulröst" -för du gör alltid så roliga saker" 
HAHAHA, ja där ser man...:D

what's up tonight? ...jo jag ska träna med emma. mahaha, fan va naaaaaiz. sen ska jag plugga engelska och kolla på tv... hela kvällen planderad sörni. uuuuuuuhm, har inte så mycke mer att tillägga. hare ;)


hahahahhahaahha kolla min näsa på den här bilden ? :O mumin eller vad? :O....gillar't ;)

/M A T I L D A E R I K S S O N


Kommentarer
Postat av: Anonym

....

2010-01-26 @ 19:13:49
Postat av: Anonym

....

2010-01-26 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0