jag hatar att vara tjej -.-

yes , i hate it. mens och skit är inget man vill ha lixom? tro mej alla grabbz, det suger. aja, det är bara att bita ihop och försöka plågas på minsta sett...typ som att ligga i fosterställning som jag gör nu -.- funkar inte så bra, menmen. har tränat lite yoga med viran för att "relaxa" men ja det funka ju bra...? höll på att spy ! hade ju precis käkat. så de blev inte mycket yoga...matte blev det istället. gjorde några tal, OCH JAG FÖRSTÅR ! :D jippiekajay!! ehm, nu ska jag kolla film har jag planerat. får bli nån som vi har på tv'n. imorgon på morgognen ska jag börja dagen med pilates, naaajs ? har inte mycket att snacka om...det kanske märks ? haha

juste dagens! freja och jennie satte på hide and seek (min favoritlåt) på båda deras mobiler så att det blev suraond ljud ( stavas det så ? ) och jag vart lite ivrig (ville ju lyssna -.- )
jag bah: kan jag få en..KAN JAG FÅ BÅDA ?!!! (alltså mobilerna)
fedde började asgarva, och då insåg jag hur jag hade låtit. typ som ett cepe barn som ville ha något som inte ens kunde vänta på ett svar. fyfan va kul det var. fick typ andnöd (?)

sen gick jag och freja och snacka om vårt roligaste intärnskämt på lunch rasten. nämligen "berta".
hahaha ! de var såhär...
jag och freja bytte om på jumpan. jag står i bh och mjukisbyxor och har precis böjt mej ner. så när jag reser mej upp och skulle svara på nån fråga som hon hade ställt kollade hon lite konstigt/osäkert på mej och bah : eehm ....din "nipple" syns.
jag typ skriker ut : HER NAME IS BERTA !!!!!! och ser skitsur ut.
 freja och jag :HAHAHAHHAHAHAHAHAH !
grejen  är den att ibland vet jag inte vad jag får saker ifrån. de bara kommer ut :O ? jag fattar inte varför jag ens sa så. det bara blev.....men kul vare :D
det är typ mitt och frejas skämt , kommer alldrig glömma.

aja, det var dagens. nu ska jag kolla tv med min underbara mami *smile*
shalom my friends ;)


jag och julia baby

HAHAHAHA


kolla glittret vid mina ögon? jag gick lös med kajalen när vi hade som trågigast

HAHAHAHA, SKALLEPÄÄÄÄR !


orkar inte lägga upp mer. puss på er så syns vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0