long time no see ;)

yepp, har inte skrivit på ett tag. mhm, har inte mycket att säga. var ju på ikea igår med fedde :D skitkul hade vi haha. Alla verkligen kollade snett på oss, verkligen alla (?) venne varför :O
HAHAHAH, så jävla kul på tåget. måste bara säga vår konversation.'

fedde: "-asså förut trodde jag att normallönen vad 50.000 kr , sen fick jag reda på att den typ låg vid 20.000 , hur fan kan man klara sig på det :O (?) "

seriöst...efter han sagt det kännde jag mej inte speciellt omtyckt på de där tåget. ALLA kollade konstigt på oss , och typ ba: dagens ungdommar... suuuck -.- !

menmen , vi hade det kul iallafall. efter att ha gått runt på ikea och hoppat i sängar och testat kuddar (testade en stenhård, fick seriöst hjärnskakning :S ) så gick vi iallafall till elgiganten där vi satt i massagestolar, skitnajs. sen kom pappa till bauhaus så vi gick över dit. och efter ett tag åkte vi hem. knasig dag med en ännu knasigare vänn, gillar't ;)

på kvällen kom söta brudar hem till mej, ida,jessica och miranda. ja vi hade det trevligt.
snart ska jag till farmor, hon fyller år. ska bli ganska chill, orkar verkligen inte med att göra nått idag.

JA ! måste bara säga att ajg är sjukt jävla sugen på att åka skridskor. vaknade upp i morse och vart helt crazyy, ringde typ runt till alla. men ingen har fucking skridskor -.- suuuuuuuuuuuuuug ! och lollo som hade det skulle på cup, fifaan. menmen, vi ska åka imorgon har vi bestämmt, hihi längtar :D

ajaaaaa, nu ska jag sova. pöss och kram skumbanan :)




HAHA, ja ni...den här garvade jag och mirre åt igår, lite kul :)
så kul kan man ha med en webbcam alltsåå...

// matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0