mattehjälp



tjoho. nu har jag vaknat, eller okej...det var för ett tag sen. jag har kollat runt på lite gymnasium, och är fan jävligt sugen på att gå NTI sollentuna handel. visst, handel är ju kanske inte den bästa linjen men endå. skolan värkar vara så himmla mysig och jaa det känns nice lixom. jag vill bli nått innom reklam osv, kanske butikschef (?)  men grejen är den att jag har ju ganska bra betyg och kommer in på de flesta linjerna, så det känns lite onödigt att välja handel. men jag venne, funtar också på att gå på rudbeck sam-musik. men det känns inte heller riktigt rätt, usch va jobbigt det här är :S aja, idag så ska jag plugga matte. har bestämt mej för att bli bra på det. just nu verkligen suuger jag på matte, algebra och sån skit kommer lixom inte in i mitt huvud ;)
menmen , vi får se vad som hämnder todaaay.

 pöss och kram / matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0