miranda älskling :')

ja som ni kanske märkte så är min underbara bästavän lite flummish today....turkar i garderober hallååå ? ajaa, i love her the mest ! nice english huh? well, nu sitter jag i frejas kök med putte (som btw är helt tyst !?) josse(som du har brunt hår, lovely :D ) och jennifer (jenko hehe). och i resten av frejas hus befinner sig choppe,filip och viktor, and freja her self ;) ja, mirre var här nyss..men plutten fick ont i magen och gick hem :(!
har inte så mycket mer att tillägga. hare primör my friends ;)



jag älskar dig syster , allways and forever !

/ M A T I L D A E R I K S S O N !

Kommentarer
Postat av: Mirandaaa

HAHAHA vad är det jag ser? TVÅ turkar i garderoben? :'D

nä, skämt o sido! Allting går utom nyfödda barn!

2010-01-31 @ 12:56:53
Postat av: matillan.blogg.se

HAHAHHAHAH, you're damn right :D

2010-02-06 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0