skola

hejsan hoppesan bloggen. idag har jag vart i skolan, suuck..! aptråkigt som vanligt. men en rolig sak är att vi ska börja hålla på med andra världskriget. fyfan va kul. det är et ämne som lixom är intressant, plus att vi har en skitbra lärare. folke i mitt hjärta <3 ! han är ju bara för söt och underbar. aja, nog om det.

hum, dagens händelse: LOLLO HALKADE ! HAHAHHAHAH ! det var seriöst dagens. det lät typ såhär, slaaash bam. gumman då :')

efter skolan så kom mirandih hem till moi. vi låg och chillade och kollade in folk på facebook. och jag började tänka på att mirre snackar om killar som att de vore ett objekt. som killar brukar snacka om tjejer. lite komiskt. hahah och så sa jag det, så de blev lite diskutioner om det. well...nu ligger jag här och har allmänt tråkigt. ska snart sätta mej på cyckeln och spinna lite. kan vara skönt. och sen blire yoga innan jag ska sova. aaah , naiz! kanske lite oth innan också, beror på om jag kan hålla mej vaken (?) sommnar alltid -.- !
yepp, har nothing moore to say to you guys. smell u later ;)

 / matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0