städat klart nuuuu

fan va bra jag är, helt unbelievable ,har städat hela rummet nu (båda rummen). det är faktiskt nackdelen med att ha två rum, de blir ju så jävla stökiga och så måste man hålla reda på båda, jobbigt läge :S. aja , jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder på mitt rum, men det vill ikke funka , så de vellabli imorgon som det händer.
skulle fixa windows 7 som pappa köpt till min dator, men det funka inte heller, vad är detta igentligen? teknikens slappdag eller ? damp man får..................! aja..

vad gör jag just nu?  hum...
jo jag sitter och pillar mej i naveln och försöker hitta på nått att göra..
det får bli tv'n me mamma. puuuuusss!

ma famillia , love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0