trevlig kväll hos freja

heej. idag eller ikväll var jag hos freja med lite trevligt folk, skitmys. först vare jag,filip,josse,jennie,och josses kusin emma och freja där. vi färgade frejas hår, eller hon gjorde de. sen kom robin och ralle. då kolla vi på film, "the girl next door" heter den. men kontakten till tv'n glappa så den stängdes av hela tin, galet jobbigt vare. för vi fick starta om filmen 24/7. ja, sen tagga jag och jennie (jenko, man får inte kalla henne de längre :'( ) hem. och nu ligger jag här. Imorrn ska jag träffa alla brudar (mirre,lollo,jennie,freja ehhhhm nån mer maby) jag vill åka skridskor, men de är tydligen för kallt ute. och alla kan ju bara FETGLÖMMA att jag åker i ishallen. kommer ju skämma ut mej totalt :O.

aja dagens citat eller dikt som finns i min gadget var ganska fin eller vacker (HA-HA) så ska faktiskt skriva ner den :)

"Förälskelse är många det storartade tinget.
Förälskelse lyfter oss upp var vi hör hemma.
Allt som du behöver är förälskelse." moulin rouge

DAGENS OUTFIT :










HAH, ja de va det. hade tights till detta btw ;)


tycker bättre om engelska verisionen menmen. aja nu ska jag sooova, sleep tight you guys ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0