Julia Nylén

Yepp, jag valde att skriva om Julia Nylén först, för jag vet exakt vad jag ska skriva om henne. Hon är en mycket vacker/söt tjej med ett fantastiskt ansikte som många är avensjuka på, ibland jag. Hon har en mycket fin klädstil som är ganska enkel men endå speciell, och hon är en shoppohollic precis som jag. Och det som är roligt med Julia nu från då är att det är inte samma person, hon är nog den som utvecklats mest.

Jag kommer ihåg henne i fyran, då hon var den där hypertjejen som sprang omkring och skrattdampade åt allt, fy vad jag tyckte hon var jobbig då, men samtidigt gillade jag henne. Hon vad också den tjejen som var rädd för ALLT. Man var alltid tvungen att bestämma saker i förtid och göra allt precis lagligt för annars ville hon inte vara med. Hon smakade knappt på alcohol och rökningslukten var ett stort hatobjekt.

Men nu kan man knappt tro att det är samma person. Hon är tvärtom mot förut, och då menar jag HELT tvärtom. Eller okej, hennes skrattdamp kommer nog alldrig försvinna...it's her thing ya know. Men annars herrejisses!

Jag tycker om den här tjejen väldigt mycket, även om jag ibland kan störa mig på att hon har för låga tankar om sin egna ööhm kapacitet (?) kan man säga så? för jag vet att hon kan göra vad som helst bara hon vill, visst har hon svårt med minnet ibland, men jag vet att hon kan endå. Hon är en jätteduktig tjej! Och därför kan jag ibland pusha på henne lite för mycket, villket är dåligt från min sida eftersom att jag är jävligt jobbig när jag gör det.
hehe marimba saken är ett exempel på det ( sorry). Men jag gör det inte för att vara elak, kan bara inte råför det.


jahaja, det här blev ju långt hehe. men orden bara flöt på, och det tog aldrig slut. Allt jag har att säga är att Julia Nylén är en sjukt snäll tjej som jag tycker väldigt mycket om.


Kommentarer
Postat av: Julia

naaaaw söötis hahahaha tack! <3

2010-06-14 @ 17:54:49
URL: http://juulliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0