brist på nya saker att skriva om

hejsan :) "can't forget to breath slow, count from one to ten with my eyes closed" surrar från min dator, underbart bra låt :) ja vad har jag haft för mig på senaste tiden? hum...igår hade jag en konstig men kul kväll. lite strange sådär höhöh! tänker inte ta upp det här för det orkar jag faktiskt inte.
idag har jag tränat och försökt att plugga, men kom på att jag var för trött för att skriva om Hitler...får göra det imorgon. ja, pappa har kommit hem från fjällen nu. han har haft det bra där borta i guess, han såg ganska lycklig ut hihih! ja...har köpt lite nya grejer också...men eftersom att mitt achle väger 10 kilo orkar jag inte hämta dem och ta kort osv för att lägga upp det i bloggen, men ni överlever endå tror jag :)

puss på er allesammans så synes vi när jag har lust ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0