det känns bättre nu

visst var mitt inlägg ganska bra skrivet innan? jag tyckte de hande ganska mycket "power" i sig. jag kände mig i alla fall mycket bättre efter att jag skrivit av mig...och nu, nu jävlar ska jag inte grina över saker som jag gjort fel, jag ska skratta åt de saker jag gjort bra istället ! (notera att jag skrev bra, och inte bäst). Jonnas kommentar fick mig att komma tillbaka till jorden liregrann, ingen är perfekt och ingen kan vara bäst hela tiden. men visst finns det folk som lyckas se sjukt bra ut när de är nyvakna, och visst finns det folk som kan skriva en skitbra uppsats på två timmar, men jag får väl bara ta och acceptera att jag inte är en sån person, jag är medelmåttiga lilla jag...och hur mycket jag än klagar och önskar att jag vill vara någon annan kommer jag i slutet på dagen fortfarande bara vara jag. lilla jag med mina tankar om allting. det kanske är min bra egenskap? jag menar att jag tänker mycket? för det gör jag...jag analyzerar precis ALLT! jag mäker av alla situationer, jag kan känna på mig hur folk tänker och jag vet när något inte står rätt till. Kanske är det min styrka? jag kanske bara måste lära mig att hantera den? det kan väl va nått?
får tänka vidare på det här i mina drömmar för mina ögonlock orkar inte hålla sig uppe länge till, de är som persienner utan snöre som håller upp dem, ni vet när den bara rasslar ner? ...okej det där var nog den sämsta förklaringen jag hört på år -.-

puss på er i alla fall , och god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0