En spännande kväll.

hejsan bloggen.
ikväll var jag hos freja med lite folk, actually så var Maria och Jessica där, några som jag umgicks med förra året. men efter att jag bråkat med Marres syrra har jag inte träffat dom sen dess.
jag och freja hade planerat att vara skitdryga mot dom, men när jag väl mötte dom kunde jag bara inte vara otrevlig, känndes bara så jävla patetiskt. Jag är inte så omogen, men visst känndes det konstigt att träffas efter så lång tid ,speciellt när man slutade vänskapen som ovänner. Men jag är glad att de kom, känns som allt verkligen har släppt nu, lixom att allt bråk är slut. visserligen har jag inte pratat med annie men det tror jag inte går heller. jag är lessen är allt jag har att säga om hon nu läser det här. jag vill inte vara bitter längre.
 Undermedvetet har jag gått runt och varit arg och bara väntat på att få min chans att ge igen och vara lite extra elak mot dem och speciellt mot annie. men nu när jag fick min chans känndes det bara så jävla ovärt, varför ta upp ett gammalt bråk? varför vara elak i onödan?
jag fick iallafall veta en ganska roliga eller spännande saker kan man säga om hur det blivit där borta, och hur alla är. Det var kul att höra faktiskt. och att sedan börja komma ihåg alla minnen som jag förträngt...
det är nästan så att jag börjar sakna den tiden. hahaha fast jag vill inte tillbaka, jag älskar mitt liv just how it is right now.

jag känner mig glad och avslappnad. Äntligen är bråket med annie över innom mig, helt över.
Nu kan jag gå vidare utan att kolla tillbaka med bitterhet, så jävla skönt.
Alla minnen är bra minnen, "never regret something that once made you smile"
det här var en bra kväll,godnatt <3


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0