FYFAN FÖR SNÖ! GÅ OCH SMÄLT FÖFAN!!!!!!!

är så jävla förbannad just nu. JAG HATAR SNÖ OCH ALLT DE DÄR VITA ÄCKLIGA STÄLLER TILL MED!
ja, jag skulle igentligen till isabell och kolla film med henne,mirre och andreas och victor (tror de va dom).
MEN, det är för mycket snö så bussarna gå cepe dåligt. om vi åkte nu så skulle vi vara framme om en timma, EN TIMMA FÖR ATT ÅKA TILL ROTEBRO!? inte klokt. menmen, idag blire att vila upp mig, för imorrn, JA DÅ SKA JAG UT OCH TRÄFFA MINA VÄNNER OM DET ÄR DET SISTA JAG GÖR ! ingen snö ska stoppa mig då.
puss på er alihop. kanske langar ett inlägg senare, funtar på att byta min header idag, nivet nu när jag har tid -.-
hare bra /matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0