jag är trött som en gris -.-

ligger här med min data på magen och funderar på vad jag ska skriva...
gårdagen var kul!
Idag har jag gått ut och gått med ida och snackat, sjukt nice. hon hade det trevlans i går också ;) 
ja sen gick jag på läkarkontroll och fick reda på att jag inte tål socker eller koffein :/ no coffée for me :(
och jag är känslig för mjöl och mjölk,citrusfrukter och konserveringsmedel. VAD SKA JAG ÄTA NU?! :O 
menmen, jag får vell klara mig på ett eller annat sett.
ucha , känner mig så äcklig idag. ska langa bild så ni får se höhö.

hahah fonky fresh eller ? :D

jag för ett tag sen i bilen, cute huh ?

suddi, HAHA MEN SJUKT KUL :D look at my happyface

me and my love

/ matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0