jag borde sova, so...why im still awake then?

yes, vi har ju isdag imorgon...illa, riktigt illla, jag hatar is! farmors kusin drunknade för två år sedan, pga att han gick genom isen, så jävla äcklig historia asså :/ men det orkar jag inte skriva om nu.
i alla fall, back to buissnis. idag har jag vart med alla mina småkusiner, mys :D
sen har jag tränat, och åter igen..DET ÄR ISDAG IMORGON!
jag kommer frysa aschlet av mig, menmen, det blir nog najs på ett eller annat sett.
måste sova nu, min sötnos till syster oroar sig över att jag inte kommer vakna imorgon annars.
hon är sjuk btw. jag gillar när hon är sjuk, hon blir lixom mer ...vänlig(?) ayo , gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0