jag förstår inte....

varför ska vi skriva ett arbete om Hitler? varför,varför,varför,varför? han förtjänar faktiskt inte att man skriver om honom, han var en ond människa! haha skämtåsido jag förstår faktiskt varför vi ska skriva om honom..."vi ska ju lära oss!" men jag vill inte lära mig, inte idag..och inte innan påsklovet heller, kanske efter..då kanske jag är på humör. men ja..tyvärr är ju inte det upp till mej. eller jo jag kan ju lämna in då om jag vill, men då kommer jag definitvit inte få mitt mvg som jag satsar på...eller det kommer jag inte få iallafall, so what's the point?

ja juste, jag fyller år imorgon...kom på det nu! kul :)
sen åker vi ju till prag, ännu kuligare :D

ja...det här får vara allt för idag så hörs vi när jag kommit hem från prag, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0