man ska vara allt och lite till

Nuförtiden känns det som att man aldrig får snacka skit om någon, inte ens när man är irriterad...för då är man superfalsk och elak. Man får inte säga och göra precis som man vill för då kan man såra någon. Man får inte göra ditten och datten för då kan någon råka illa ut. You get my point?  Vi är bara människor för i helvette. VI snackar skit, VI säger elaka saker, VI är inte snälla hela tiden, det är mänskligt...så varför får man sedan så många klagomål? Varför kan folk bara inte ta allt med en nypa salt och get over it? Varför älta något aslänge som inte ens hade någon mening från första början?...och ett sista varför,...VARFÖR I HELVETTE FÖRSTORA ALLT!!!!!!!!!?
   Jag VET att jag säger saker som jag inte borde när jag är arg/irriterad, men vet ni vad, jag har försökt att ändra på mig, försökt att inte bli iriterrad..för det är inte så jävla kul att höra hela tin att man har mördar blick, och att folk blir rädd att jag ska frysa ut dem...för det är fan inte min mening. Jag vill inte att folk ska se mig på det settet! Ärligt talat så börjar jag bli paranoid, jag kan lita på två personer till 100%...men resten måste jag ärligt talat säga att jag vet inte. Jag vet ingenting längre...känns som jag förlorat mig själv under det här året, vem fan har jag blivit? Jag är inte blyg, men varför vågar jag inte längre ta samma plats som jag gjorde förut?
jag är inte den som bryr mig om vad andra tycker, så varför gör jag det nu? JAG brukar vara den som tar allt som det kommer och vara slapp, så varför är jag nu den hyperspända som knappt kan bjuda på sig själv?
Asså ursäkta mina vredesutbrott hela tiden, men jag är så trött på att hela tiden bli missförstådd, hela tiden bli tagen som den elaka. Och med det här inlägget syftar jag inte på några speciella, det är går ut i ren allmänhet. Jag har bara fått nog helt enkelt!
Från och med nu ska jag bara ta allt som det kommer och bara ta hand om
som rör mig. Jag klarar inte av att lägga mig i i andras liv. i mitt huvud är livet redan komplicerat som det är.
jag tror jag är paranoid, eller skitzofren....nått fel är det iallafall!

och nu, en gång för alla! jag är lessen för saker jag säger och gör. förlåt !!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Du är helt PERFEKT som du är, även med din "utbrott" hahah ibland måste man bara uttrycka sig och det är fan skönast att bli arg! Äkta vänner stannar kvar, man måste få lite damp även på dom ibland!



lovie!

2010-03-30 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0