....pathetic

HAHA, vet ni...det är så sjukt skrattretande att jag har blogg igentligen, för det är nästan ingen som läser? okej visserligen vill jag inte att många läser, vill till exempel inte att min släkt ska läsa min blogg. det är därför jag inte har länk på facebook. lixom det skulle bara kännas sjukt konstigt att dom vet allt om vad jag gör osv. Och sen vill jag inte att de i skolan ska läsa...för då kommer man få höra nått citat från bloggen varenda dag, och då menar jag VARENDA JÄVLA DAG! you don't understand how väsbyskolan works if you don't go there, it sucks!
allt man gör får man höra sen 30 miljarder gånger -.- ! but i guess it's like that everywere :S
okej, excuse my english hehe..but i like it alot! Hahaha fan va torr humor, snustorr lixom?



jag och käraste syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0