romme alpin :)

jag såg mohamed rammla i liften,det var dagens och var därför tvungen att skriva det först!
iallafall, hej på er allihop :) idag var jag som sagt i romme *gillas*! jag älskar att åka skidor, jag känner mig så "stark" eller "tuff" eller nått...jag vet inte hur jag ska försklara. men det är lixom  som att om jag inte gillar nått, nej då tar jag liften därifrån eller åker åt ett annat håll. Jag vet jag är cepe, ingen behöver kommentera nått för jag VET! har fått höra det x-antal gånger idag haha, men jag älskar mig själv endå :)
i alla fall, bussresan var kul, även fast de längst bak i bussen sjöng på arabiska hela tiden och jag inte förstod nånting :) menmen, vi i 9m tog över med vår sång på hemresan, suck on that araber.
har inte så mycket mer att säga...lägger in de bilder som jag han ta, min mobil dog direkt när vi hade klivit av bussen. KLANTIGT av mig att inte ladda den som pappa sa att jag skulle. Dumma lilla jag -.-


jenk och frej

moi

jag och freja baby

höhö flumm

flumm

i love u

simona och karin <3

lollo och julla :)

HAHHHAHAHA PATCHEM :D

simonA

JAG

love / matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0