är det jag som har blivit gammal, eller är det ni som blivit bansliga?

okej..rubriken kanske inte hör i hop så mycket med det som jag tänkt säga. jag vet inte vad jag ska säga actually, hmh tricky! jag känner mig inte lika taggad längre, inte alls lika på för att festa. jag vill dra utt till landet och sitta där själv med mina stora mjukisbyxor och tjocktröja och kolla på grace anatomy. jag orkar inte hoppa omkring längre och ja vara så där skitpeppad. jag är ganska så trött på det.
på fredag ska jag iallafall på bio med jenks, ska se sex and the city 2. känns som att jag har spenderat aldeles för lite tid tsm med henne det här året, och det måste gottgöras. saknar min shalashenko :D !
ja de tvar det, puuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0