"snart är det jag som är kuuuung...."

asså jag förstår inte, helt plötsligt så ba baaaaaaam och jag måste kolla på disney hela tiden, I'm addicted :O
de är ju så klockrena och helt bekymmerslösa, lovelovelove!
yepp, idag har jag vart och flummat i skolan med feddi. hih jag fick rita på hans strumpisar och dom vart skitsnygga, och sen rita jag på hans arm och ja.. lite överallt faktiskt :D  men han gillar't ! sen var jag ute och sprang spåret, jobbigt värre då jag var skittrött, sov typ nada chockolada inatt, det var kallt/varmt och jag mådde illa, bad combination! ja , och nu har jag pluggt lite granna på geografin, måste ju få mvg. och sen har jag ja..inte gjort så mutcho mer. Snackade lite med mirris idag och hon va suris, but i won't tell ya why, that's a secret.
jamen, det var väl min dag i guess, rolig va? Idon'tthinkso!

HAHA SÅHÄR FRESH VAR JAG IDAG ! (gammal bild på när jag är nyvaken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0