101 sätt att åka ur en gameshow

herrejises, vad är poängen med det här programmet? mår typ sjukt illa när jag ser dem hoppa ner från höga höjder och åka i kundvagnar utför kanten. Skulle aldrig klara av det, speciellt inte för 50 tusen. Skulle behöva flera miljoner för att göra något sånt, eller nja, inte ens då. Är sjukt höjdrädd!
Så nu blir det big brother istället. Hyfsat kul. Trashigt men endå.
Gurkan in my heart. SÅ skön snubbe. Och Vanessa, han som är hon, eller hon som var en han (?) så coolt att man bara kan byta kön sådär. Strongt av henne. 

Men tänkte på en sak. GUD vad jobbigt igentligen att behöva säga det varje gång, "Hej jag var kille förut,men nu är jag tjej", hur lägger man fram det till en kille man tycker om? Fatta nervöst att vänta på hans reaktion. shit. 
Men igentligen, spelar det verkligen så stor roll om hon var kille förut? hon är ju tjej nu, och om man gillade henne innan ska det inte påvärka det man tycker efter kan man ju tycka. Men det kanske bara är jag som tycker så. 

konstigt inlägg, trött som fan. Godnatt <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0