Chillevippen

Tillbaka!
Gjorde precis ett super inlägg men det raderades, så ja halelujah!
Idag har jag fikat med supersöta tjejer plus en kille, man får ju inte glömma Fedde!
Sedan har jag gått runt i Sollentuna Centrum, letade efter byxor men hittade en BH plus en tröja istället. naiz.
yees, sen hade vi ju första dagen med nya schemat (periodsbyte) och det var lite förvirrande då de bygger om så vissa lektioner har man i baracker, så virrade runt litegrann. Sedan fick jag reda på att vi har en vikarie i matten nu i tre veckor, speciell snubbe....vill att man ska räkna baklänges. Han är arab om det förklarar saken, man gör tydligen så där borta, i Arablandet. coolt.
aja, nu ska jag gå och göra något vettigt, fast nä. Är på sämst humör nu (lingonveckan) så ska skrika lite på mi hermana mayor. Kult. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0